Начало

Гаранционно обслужване, замяна или връщане на покупка

Гаранционна карта на закупен продукт

Гаранционната карта се изпраща със самата поръчка. В случай че гаранционната карта е електронна, то ние ще ти я прикачим в...
Научи повече

Какво правя, ако имам ситуация със закупената стока?

Нужно е да се свържеш с електронния магазин, от който е направена поръчката, за да ти съдействат. Информация за търговеца ...
Научи повече

Какво да направя, ако нямам доставка на направената поръчка?

Отговорност за доставка на поръчката има избраният от теб търговец. При липса на доставка, моля да се свържеш с него, за д...
Научи повече

Замяна на продукт, закупен с Плати После

При желание за връщане на закупен продукт, то моля да провериш сайта на търговеца, от който е направена поръчката какъв е ...
Научи повече

Връщане на продукт, закупен с Плати После

Законовият срок за връщане на стока/продукт, закупени онлайн (отказ от договор, сключен от разстояние) е 14 дни, считано о...
Научи повече

Възстановяване на сума по направена поръчка с Плати После

Ако върнеш един или повече от закупените с кредит Плати После продукти или услуги, търговецът следва да възстанови цената ...
Научи повече

Какво се случва с кредита, ако откажа стоката или услугата още при доставката?

Нужно е да се свържеш с търговеца и да уточниш по какъв начин ще възстановят стойността на покупката.   Ако ти избереш цен...
Научи повече