Нужно е да се свържеш с електронния магазин, от който е направена поръчката, за да ти съдействат.
Информация за търговеца имаш налична в клиентския си профил на platiposle.bg.
Какво правя, ако имам ситуация със закупената стока?
Препоръчани статии
Гаранционна карта на закупен продукт
Гаранционната карта се изпраща със самата поръчка. В случай че гаранционната карта е електронна, то ние ще ти я прикачим в...
Какво правя, ако имам ситуация със закупената стока?
Нужно е да се свържеш с електронния магазин, от който е направена поръчката, за да ти съдействат. Информация за търговеца ...
Какво да направя, ако нямам доставка на направената поръчка?
Отговорност за доставка на поръчката има избраният от теб търговец. При липса на доставка, моля да се свържеш с него, за д...
Замяна на продукт, закупен с Плати После
При желание за връщане на закупен продукт, то моля да провериш сайта на търговеца, от който е направена поръчката какъв е ...
Връщане на продукт, закупен с Плати После
Законовият срок за връщане на стока/продукт, закупени онлайн (отказ от договор, сключен от разстояние) е 14 дни, считано о...
Възстановяване на сума по направена поръчка с Плати После
Ако върнеш един или повече от закупените с кредит Плати После продукти или услуги, търговецът следва да възстанови цената ...
Какво се случва с кредита, ако откажа стоката или услугата още при доставката?
Нужно е да се свържеш с търговеца и да уточниш по какъв начин ще възстановят стойността на покупката.
Ако ти избереш цен...