Какво представлява клиентският профил?
Клиентският профил е твоят индивидуален профил в Плати После, където можеш да добавиш нов продукт или услуга, които желаеш да поръчаш, да проверяваш актуалния статус на текуща заявка за покупка и детайлите за одобрено финансиране.
Чрез клиентския ти профил в Плати После ще можеш да видиш история на твоите покупки, да достъпваш документи, касаещи текущата ти покупка, както и да правиш плащания бързо и удобно.
Можеш да актуализираш личната си информация лесно и сигурно, да прикачиш снимки на валидни документи за самоличност, както и да заявиш нова покупка само с няколко клика 24/7. Управлявай своя кредит директно от телефона си, а за да ти е максимално удобно - добави Плати После на устройството си за още по-бързо пазаруване онлайн.
Как да си създам клиентски профил?
За твое удобство ще създадем индивидуалния ти профил при попълването на първото ти заявление за финансиране с Плати После. Избери продукта или услугата, които желаеш да поръчаш и постави линк към него на platiposle.bg, въведи своя валиден имейл, който ще служи и за потребителско име на твоя профил, създай своята парола и попълни личния си мобилен телефон. За да сме сигурни, че лицето, което създава профил в platiposle.bg, си наистина ти, на въведения мобилен телефон ще получиш SMS код. Двуфакторната идентификация е допълнителна мярка за сигурност, която предприемаме, за да защитим личните ти данни, както и финансовата информация за теб. Снимай личната си карта, а данните от нея ще се попълнят автоматично.
Отнема само няколко минути!
Каква информация мога да намеря в клиентския си профил?
- • Плати После на устройството, което използваш
Създал си своя профил, но си пропуснал да добавиш Плати После на твоето устройство - можеш да го направиш само с няколко клика. Посети своя профил и свали нашата апликация на началния екран на устройството си (телефон, таблет). Добави еднократно своя профил на устройството, което използваш, прави поръчки с няколко клика и следи статуса на вече направена поръчка.
Можеш да добавиш своя Плати После профил на всички устройства, които използваш.
- • Дашборд
Тук можеш да следиш състоянието на подадено заявление за финансиране - етап на разглеждане, параметри на заявеното финансиране. При одобрение, от тук можеш да подпишеш и договора си за кредит. Веднага след това сумата се нарежда на търговеца с цел покупкатата на избраните от теб продукт или услуга.
При наличие на активен кредит ще можеш да правиш плащания по него, както и да получаваш актуална информация за кредита по всяко време на неговото изплащане.
- • Моите поръчки
Имаш достъп до своя погасителен план и документите по своя кредит по всяко време на денонощието.
По всяко време имаш достъп до вече направени поръчки, както и документите, прилежащи към тях. Срещу всяка направена поръчка имаш подробна информация за търговеца, от който е направена поръчката. След погасяване на текущия кредит, може да заявиш документ за изплатено задължение.
Задължително ли е да посоча лице за контакт?
Да, за да изпратиш заявлението си за финансиране на покупка е нужно да посочиш лице за контакт, с което ще се свържем при разглеждане на заявлението. Лицето трябва да е пълнолетно и да има собствен мобилен телефонен номер. Може да бъде твой роднина, приятел или колега.
Лицето за контакт не е поръчител!
Как да прикача/изпратя снимка на документи за самоличност?
Можеш да прикачиш твоя снимка с личната ти карта (селфи) и снимки на документи за самоличност (лице и гръб) при създаване на твоя индивидуален клиентски профил.
Можеш да снимаш нужния документ и автоматично личните данни от него да се попълнят или да добавиш снимките и собственоръчно да ги попълниш.
След изпращане на заявлението, наш сътрудник ще ги валидира във възможно най-кратък срок и ще получиш отговор.
Важно! Снимките на личната ти карта се добавят еднократно. Ще е нужно да ги промениш при смяна на документа за самоличност.
Ако изпитваш затруднение, не се колебай да се свържеш с нашия център за обслужване на клиенти.